Rekrutacja do klas pierwszych
Informacje dotyczące rekrutacji
Zasady przyjęć do klasy pierwszej szkoły podstawowej
Harmonogram rekrutacji do klasy pierwszej
Kryteria w rekrutacji do klasy pierwszej
Informacje o Warszawskiej Karcie Miejskiej
Od 4 marca, od godz. 13.00 do 20 marca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek lub zgłoszenie w systemie. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 4 marca, od godz. 13.00 do 21 marca, do godz. 16.00
Rodzice składają w szkole pierwszego wyboru wniosek lub zgłoszenie. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
- przez elektroniczny system rekrutacji poświadczone podpisem z profilu zaufanego
lub
- bezpośrednio w szkole w wersji papierowej.
UWAGA! Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdej szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
29 kwietnia, godz. 13.00
Publikacja list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 29 kwietnia, od godz. 13.00 do 7 maja, do godz. 10.00
Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane.
8 maja, godz. 13.00
Publikacja list przyjętych i nieprzyjętych.
od 8 maja do 26 maja
Procedura odwoławcza.
od 11 czerwca od godz. 16 do 17 czerwca do godz. 15.00
Składanie wniosków w rekrutacji uzupełniającej.