Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Harmonogram zwrotu podręczników

Drogi Uczniu,

przygotuj podręczniki do zwrotu (zdejmij okładki i usuń wszelkie zabrudzenia, wpisy ołówkiem, wyprostuj kartki). Wydrukuj lub napisz według wzoru (odpowiednio załącznik nr 3, 4, 5) kartę zwrotu podręczników i przynieś do szkoły z podręcznikami (zapakowanymi w torby foliowe lub papierowe).
Przy wejściu do szkoły pokaż oświadczenie podpisane przez rodziców (załącznik nr 1).
Przynieś podręczniki w ustalonym przez szkołę dniu:

Podręczniki uczniów klas 2 - 3 będą odbierane przy wejściu do szkoły

Klasy 1 nie oddają podręczników w czerwcu

Klasy 2a- 19 czerwca godz. 15 -16
2b- 19 czerwca godz. 16:30 - 17:30
2c -19 czerwca godz. 18 - 19
Klasy 3 a- 22 czerwca godz. 15 - 16
3 b -22 czerwca godz. 16:30 -17:30

Pozostali uczniowie oddają podręczniki w bibliotece szkolnej

Klasa 4 a nie oddaje w czerwcu podręczników

Klasa 5 a - 22 czerwca godz. 12 - 13
5 b - 22 czerwca godz. 13:30 - 14:30
5 c - 23 czerwca godz. 9 -10
5 d - 23 czerwca godz. 10:30 - 11:30

Klasa 6 a - 23 czerwca godz. 12 - 13
6 b - 23 czerwca godz. 13:30 - 14:30
6 c - 23 czerwca godz. 15 - 16

Klasy 7 nie oddają w czerwcu podręczników

Klasa 8 a - 19 czerwca godz. 12 - 13
8 b - 19 czerwca godz. 13:30 - 14:30

Uczniowie, którzy nie będą mogli przynieść podręczników w wyznaczonym terminie, mogą je zwrócić 24 czerwca w godzinach 16 - 18. Za podręczniki zniszczone lub zagubione należy zwrócić na konto szkoły koszt zakupu podręcznika. Dowód wpłaty należy dostarczyć do szkoły najpóźniej do 1 września 2020 roku. Cennik podręczników opracowany na podstawie księgi inwentarzowej broszur i podręczników podany jest na stronie internetowej szkoły w zakładce dla rodziców.

Uwaga!

Wszystkie książki z biblioteki szkolnej przynosimy razem z podręcznikami. Uczniowie klas 1, 4 i 7 przynoszą wypożyczone z biblioteki książki 9 czerwca w godz. 9- 12. Książki będą odbierane przy wejściu do szkoły.

Małgorzata Podwójci

Procedury zwrotu podręczników

załącznik nr 1 Oświadczenie rodzica

załącznik nr 3 Klasa VIII

załącznik nr 4 Klasa VI

załącznik nr 5 Klasa V